Fullt upp

Kategori:

Jag har inte ens en sekund över till att slappna av och vara själv. När jag inte är med någon fysiskt så sitter jag i samtal - ett eller flera - på vägen till någon. Imorgonbitti åker jag till Norge där resten av gänget redan väntar. Vi lever rövare och glädjer oss hela helgen och sen är det måndag igen. Nästa helg kommer pappa upp och hälsar på mig, vi ska gå på bio och äta middag och göra massa annat som far och dotter gör när de har lite kvalitetstid ihop. Veckan därefter är det redan 22 november och det är dags för oss att gå på Swedish House Mafia. Jag minns när vi bokade det, hur glada vi var, hur mycket vi kämpade för att få biljetter. Hur jag inte kunde boka dagen efter för jag var ute med Jonathan för första gången den kvällen. Vi åt middag och jag tappade min mobil i taxin hem. Men vi fick biljetter, och det var så länge sen.

Och snart är det jul och innan det ska jag hinna åka över till Gotland och träffa min familj. Jag är stressad men man sätter ju sina egna begränsningar. Jag gör endast så mycket - och lite - jag själv vill göra.

Nu ska jag hoppa i jobbkläderna och dansa mig igenom denna fina torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: