På jobbet

Kategori: vardag

Det är mycket i skolan, föreläsning varje dag. Jobbet har fått en ny dimension nu när jag jobbar kvällar och helger. När jag har tid över så tränar jag och när jag inte tränar så träffar jag Jonathan. Även om mitt liv känns fullspäckat så är det mer chill nu, liksom mer laid-back. Inte lika mycket måsten som tidigare, inte lika stränga tidsbestämmelser. Jag är nöjd med mitt liv, men jag vill alltid mer ändå. Nåja. Nu är jag i alla fall på jobbet, och utnyttjar min lilla rast till fullo. Jag och Hanna stänger tillsammans och allt är lite hypat just nu. I mitt huvud åtminstone. Ville bara visa att jag lever, vet inte riktigt hur många som hänger här längre med tanke på att jag inte är så aktiv numera, men till er som är här säger jag hej. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: