2012

Kategori: vardag

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlorade två av de människor jag älskade mest.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag gav något. Träna mer kanske, isåfall - ja!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kanske, är ganska osäker.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.
5. Vilka länder besökte du?
Malta, Spanien, Norge, Riga.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
En guide som gör livet lite lättare.
7. Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
15 -17 juni
8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag insåg vad jag behövde göra för att må bra, inte för andras skull.
9. Största misstaget?
Tagit människor för givet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tog ut mig för mycket på gymmet under min PT-tid, så min biceps vart lite överansträngd och jag kunde inte räta ut armen på en vecka.
11. Bästa köpet?
Min mobil, HTC One X.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Livet.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fallskärmshoppningen jag fick av mina vänner i 20-årspresent.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Spaceman, Euphoria, Videogames, Skinny Love, Albin Gromers (för det är du, tillsammans) m.fl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Skullenog säga att jag blir gladare och klokare för varje år som går..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara tiden, och människorna runt omkring mig.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så självupptagen.
18. Hur tillbringade du julen?
Med min storebror Daniel och hans familj.
19. Blev du kär i år?
Ja, det blev jag.
20. Favoritprogram på TV?
Får vi följa med? Av Filip & Fredrik.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.
22. Bästa boken du läste i år?
Konsten att få superkrafter av Henrik Fexeus.
23. Största musikaliska upptäckten?
Norlie & KKV, Of Monsters and Men, Ellie Goulding,
24. Något du önskade dig och fick?
Bo i Stockholm
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ingen sorg.
26. Årets bästa film?
Oj.. Ingen jag kan komma på just nu.
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Blev ledd genom Stockholm iförd ögonbindel och blev överraskad med middag av mina närmaste vänner.
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer semester hade inte varit fel.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, kärleken, musiken, min familj, mitt liv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp. Jag undrar om jag fortfarande kommer vara sugen på honom om han blir åttio år. Jag tror nog det.
31. Vem saknade du?
Min morfar. (När jag skriver detta har det gått mer än ett år sen han gick bort, och det känns som att jag knappt hunnit blinka.)
32. De bästa nya människorna du träffade?
JT-gänget. (Träffade ärligt talat inte så många andra, jobbade ju 0630-16 varje dag..)
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Varierande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: