Across the air and land and sea.

Kategori: Naathalie,

Borde jag ge upp dig?


Stressad. Kemiprov imorgon och det enda jag har pluggat är ytterst lite, det blev litegrann tillsammans med Ellen idag efter skolan. Men mestadels har det blivit att jag suttit uppe nätter i rad och läst mig till sömns.
Usch, veckan blir jobbig nu när det bara är så få dagar kvar. Jag måste fixa ett schema och en att-göra-lista.
Måndag: Pluggapluggaplugga.
Tisdag: utvecklingssamtal (?) kl 15.30, annars körövning till klockan 18.00.
Onsdag: shoppa julklappar med Swarly hela eftermiddagen.
Torsdag: Kyrkan kl 15.30 - 17.30.
Fredag: Virginias födelsedag! Tillbringa hela dygnet med virginia. Ishockeymatch,  Visbyroma - Sudret HC kl. 19.00.
Lördag: Packapackapackapackapacka.
Söndag: up up & away!
Här någonstans ska jag också få in ett lassisbesök då jag ska få mediciner och sånt. Och så måste jag rusa till polisstationen och kolla upp om mina nycklar är där, det kanske jag kan göra med Swarly på onsdag.
Maya, jag är ledsen att behöva säga det, men som du ser får du och jag inte plats här. Men jag lovar dig, att när mellandagsrean inträder så ska vi röja staden tusen gånger om och inte få en enda lugn stund och ingen annan ska få köpa något, för vi kommer ha våra vita limousiner fulla med shoppingkassar från alla möjliga ställen!
image50

Kommentarer


Kommentera inlägget här: