At the right time.

Kategori: Naathalie,

Ute i sista sekund, ont i huvudet och ser i kors även fast båda ögonen är riktade rakt fram. Inte MQ, nejnejnej, inte idag, inte den här gången tänkte jag när vi stegade fram över östercentrum. Men hjälpte det? Nej, självklart slutade dagen där iallafall, med kortet och pengar i högsta hugg framme vid kassan. Tur att det inte är jag som är shopoholic, då skulle jag vara ruinerad tretton gånger om vid det här laget. Jag fick iallafall tag på en svart blåsa som är tänkt att användas imorgon hemma hos Sissel, två svarta linnen, varav ett jag suktat efter i evigheter, och två par strumpbyxor. Jo, en scarf också, kostnaden kan ju faktiskt, diskuteras men nu såhär i efterhand känns det ändå som att den var värd varenda krona.
Usch, nu börjar jag fjälla, såhär på riktigt verkligen. Hur fult som helst, ser ut som en gammal orm eller tant eller något i den stilen.
Spelar det någon roll vad man säger - flagna, fjälla, flassa, ömsa? Alla klagar ju på att jag fjällar medan alla andra flassar eller flagnar.
image63

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men du är världens bästa tant!

    2007-12-30 | 18:14:58
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • MMM säger:

    O sötnos! Det kommer bli så bra, jag har också varit shopoholic inför imorgon :D . HÄST,

    2007-12-30 | 18:35:50
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här: