I suspect you've got a respectable side.

Kategori: Naathalie,

Sista bloggen och jag får panik. Imorgon åker vi, up up &away som det heter, och jag vet inte vad jag ska göra utan min mobil, jag tappade ju den igår.
Jag hade en möjlighet att få tillbaka den, men du var tydligen viktigare, vilket förvånar mig själv lite grann, jag trodde inte att det var så längre. Jag spärrade den idag, och polisens frågor var roligare än väntat, jag fann ett visst nöje i att förklara hur min mobil ser ut, i detalj.
Konserten snart, hoppas det går bra även fast jag knappt har någon röst kvar.
Nu hör jag hur dom övar där uppe, tror jag måste börja göra mig i ordning.



Jag kommer sakna er, ni betyder allt för mig och glöm inte bort mig nu när jag inte härjar i korridorerna längre!

If you'd feel like I feel
and if you'd know what I know
I don't think you'd ever play me
I know you'd never play me.

Kommentarer

  • sisss säger:

    älskling jag kommer sakna dig hela tiden, varje sekund! glöm mig inte, jag älskar dig!

    2007-12-08 | 21:12:15
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här: