Let it be heaven tonight baby.

Kategori: sommaridecember.

24 de dezembro de 2007
sista dagen, julafton och ingen julkaensla. jag stannar haer, aldrig att jag vill komma hem, jag trivs baettre haer.
The way that I want you, the way that it should be.
Quero te dar um beijo.


You told yourself years ago
you'd never let your feelings show
The obligation that you made
For the title that they gave.

yes! Tror jag. Det kaenns soe nu iallafall, har en vaeldig jaette yes-kaensla inom mig just nu som bara laengtar efter att foe levas ut. Jag tror att jag ska goe ut och smitta av mig av min trevlighet.

Kommentarer

  • V säger:

    Faaaan va jag saknar dig bastis. jag laste dina bloggar o bara onskade att jag var daer med dig i brasilien iastllet for har i usa. jag ar hellre med dig vart du an gar an ensam igen. ensam i usa.

    jag saknar dig sa jag kan grata o jag far typ ont i magen nar jag laser om alla underbara saker du har gjort utan mig . jag alskar dig mest av allt alskling jag vill hem till dig jag
    vill inte vara har langre. jagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardig!!!!! din baestis 4-ever!

    2007-12-24 | 19:57:13
  • m säger:

    Jag saknar dig mest, jag vill att du ska vara här och ha tid för mig. För jag har tid för dig. Sissel och jag har en plan för vad du ska göra på nyår. Du ska nämligen vara med oss, bra plan va? Kom hem nuu pussar maya

    2007-12-25 | 18:23:49
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se
  • Anonym säger:

    ja och nu är allt så himla konstigt! ingenting är som förut i kyrkan och jag har tappat alla känns det som. dessutom känns det som du varit borta i flera månader och jag står inte ut längre till! när du kommer hem så ring mig, smsa, skriv brev - vad som helst!

    2007-12-27 | 18:16:56
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här: