Mmmbop.

Kategori: Naathalie,

Kom hem i nättras och fattar fortfarande inte att man ska gå upp när klockan ringer åtta på morgonen, men för mig var hon ju fortfarande bara fyra och jag hade just gått och lagt mig i svensk tid, fast för fyra timmar sen. Varje gång jag kollar ut genom fönstret blir jag bara påmind om hur kallt och grått sverige är, och jag står inte ut!
Maya var på båten igår, och det var nog det bästa som hänt sen jag kom tillbaka, står upp ganska högt över min nya eltandborste. Eller ja, iallafall det bästa ditentills. Nu ser saker lite annorlunda ut verkar det som, jaa.
Jag sitter här med allting framför mig, frånochmed nu blir det vad jag gör det till.
Ska jag försöka, verkligen försöka få det jag gått och längtat efter hela dagarna i två månader?
Jag är yr och min mage är full av fjärilar i alla möjliga färger. Nu får jag ta mig samman och börja våga lite!
image61

Kommentarer

  • m säger:

    I love your blogs, and I love you ! But two mens at -M is my concurents.. M-D and MK

    2007-12-29 | 14:52:12
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här: