On a godforsaken island.

Kategori: sommaridecember.

Nu sitter jag haer, ensam med den snygga receptionisten och bara laengtar bort till Praia d´Amor daer det just nu aer vaerldens beachparty. Jag kan inte sova ikvaell, kan det bero poe dig?
Jag var povaeg bort till stranden foerut, jag gick genom halva stan med min nya troeja po mig. Jag taenkte att det troligtvis var roligare daer, plus att jag visste att Sharky var daer. Det drog inom mig, jag slets itu av beslutsongest, och lite raedlsa, men raedslan oevervanns och jag begav mig ut.
Jag var ju faktiskt naestan daer, det var ju trotsallt inte soe loeng vaeg kvar. Varfoer vaende jag om, bara soedaer helt ploetsligt? Jag ville ju fortsaetta, dom spelade min favoritloet vid en bar po vaegen, det var typ menat att jag skulle komma bort till stranden och ha roligt ikvaell.
Kan det ha berott po att jag hela tiden taenkte po vad som skulle haenda om Robin vaknade och maerkte att jag fortfarande inte loeg i saengen, klockan ett po natten? Kanske, kanske var det tanken po bartendern som har kollat po mig med vaerldens underbaraste oegon so att jag smaelter varje gong jag kollar tillbaka? Iallafall so var det foersent, han hade precis hoppat upp po sin motorcykel naer jag klev in genom hotellets portar. Han satt daer, precis utanfoer, jag antar att han vaentade po ngn. Vi haelsade, och hans roest aer den vackraste jag hoert. Nej, naest vackraste. Aen en gong smaelte jag, och fortsatte bort mot poolen foer att se om baren fortfarande var oeppen, isoefall hade jag bestaellt in en flaska vatten och sitta och doppa foetterna i den stora, bloa poolen. Men den var staengd. Soeklart, han var ju povaeg hem. So, nu sitter jag haer med receptionsten, han har pratat i telefon ett tag, just nu antecknar han ngt. Som sagt - jag har vaeldigt trokigt just nu, vill bara att ngt ska haenda, och funderar faktiskt po att go ut po Pipas gator aennu en gong denna kvaell som verkar vara so livlig och perfekt foer vissa.

Jag oenskar att Virginia var haer, do hade allting varit mycket baettre, mycket roligare. Hon hade tyckt samma sak som jag, och jag hade inte suttit haer nu.

Kommentarer

  • Maya säger:

    nej, jag är helpå, fräsch blogg, ny msn! Muchas better

    2007-12-21 | 07:39:41
  • sissaul säger:

    när vi går ut gymnasiet flyttar vi dit! jag kan inte tänka mig något bättre!

    2007-12-25 | 16:49:27
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här: