Read his ego.

Kategori: sommaridecember.

Aennu en sodan dag av rastloeshet och sloeseri med vaerdefull tid. Vi loeg po hotellet hela dagen, jag ville go till stranden, jag ville go ngnstans, men kul att go ivaeg sjaelv? Nej. Vi gick allihopa ivaeg po kvaellen, och sohaer laenge har dom andra nog aldrig varit vakna. Jag sog massa saker jag ville ha, men som vanligt so taenkte jag att jag goer det imorgon, shoppingdag imorgon, men do ska vi ju ivaeg med strandbuggy till resten av landet. Kanske inte hela, men en litenlitenliten del av det. Jag hoppas att det blir bra, aeven om jag inte for tillfaelle att komma bort till mitt favoritstaelle, kanske att jag for ett tillfaelle att smyga ivaeg framot eftermiddagen, kvaellen. :)
Forresten so cyklade min surfare forbi idag naer jag var inne och handlade tuggummi.
Imorgon ska jag iallafall handla antingen en storstorstor handduk med fotbollslag po, aeven fast jag inet aer ett dugg intresserad, eller so koeper jag en mnormalstor handduk med brasiliens flagga po, vi gor se. So ska jag handla en massamassamassa souvenirer och mongamongamonga troejor
:)
Nu ska jag nog kila ivaeg till poolen och ta ett glas juice innan jag staenger oegonen oc laemnar den haer dagen.


image58

Kommentarer


Kommentera inlägget här: