Tengo la camisa negra.

Kategori: sommaridecember.

stranden hela dagen, eller iallafall tills tidvattnet kom och svalde sanden.
Soklart blev jag rastloes och bestaemde mig foer att ta min promenad medan alla andra log och stekte vid poolen. stranden var fortfarande borta, so jag var tvungen att vandra genom hela staden istaellet. Men det gick bra det ocksow, maenniskorna var inte so laeskiga i den haer delevn av stan som jag trodde, :).
Jag tror att jag sog Sharky, men istaellet foer att prata med honom soe hamnade jag daer med en annan brazilian guy som inte kunde so vaerst bar engelska, men aendo baettre aen dom flesta haer. Vi pratade om alltmoejligt; han frogade om jag sportade eller sprang eller ngt annat atletiskt, naer jag sa att jag foer mesta delen sov kom vaerldens asgarv. Haha, weehoo vad jag aer baest po att fo folk att skratta! :)
Jag fick lite privat uppvisning av capoeira daer po stranden, utoevade av himself  och tio-oringen. Han beraettade att det skulle vara capoeira ikvaell klockan otta i centrum och bad mig komma dit. Naer klockan blev fem boerjade det skymma lite foersiktigt och jag baestaemde mig foer att vandra hemoet igen. Pipa aer ju ganska loengt, och jag gick ikapp en cyklist som vinkade tummenupp till mig naer han slutligen stannade vid en trappa med sin kompis.
MIddagen foertaerdes runt otta-tiden, och jag kom ju sjaelvklart foersent till capoeiran, men det gjorde inget, jag fick se mycket aendo, men det jag sog fick mig bara att toersta efer mer. Jag tror att jag ska boerja med capoeira, ascoolt ju.
Allt det goda haer ett slut, so naer dom var klara och platsen boerjade toemmas po folk gick jag, Sosso, Maria, Richard, Rebecca och till bort till en restaurant med vaerldens havsutsikt. Jag drack annanasjuice, faerskpressad och skummet var haelften av hela drickan.
Kvaellen blev riktigt trevlig, och voera skratt ekade nog i hela Pipa.
Po vaegen hem traeffade jag po den trevlige ckyklisten igen - alltid roligt att vara amiga med helt okaenda maenniskor.
Max var inte haer ikvaell, men det aer aendoe lugnt, tror jag. Jag fick ju just vaerldens gulligase meddelande fron receptionen :) shiiiit, vad ska jag goera? samma frogor som igor virvlar just nu i mitt huvud.
Baby can I hold you tonight?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: