Dagen till ära, sure.

Kategori: Naathalie,

Godmorgon sunshines
Nu är man tillbaka från Ryssland, och Norrland. Norrland innan Ryssland. Sak samma. Iallafall.
Ryssland var väl fint. : ) Var där i fem dagar, och gjorde allt och ingenting. Var på Ermitaget, bland annat :)
Sen fanns det ju nackdelar också, men dom ska vi inte tala om.
>_<
Jag kom tillbaka till ön den nionde, i måndags alltså. Nere i hamnen möttes man av ett välkänt ansikte.
:'). En av dom trevligare händelserna den dagen, faktiskt. Tog en rundvandring i stan, innan det bestämdes att jag skulle följa med honom ut till stugan i sanda och sova där den natten. Och så blev det. 
Utedass. Japp. Det hade man ju inte fått veta innan man följde med ut nej ;). Men men. jag överlevde, tror jag.
Kvällen bestod av My name is Earl, hörlurar, skratt och sms. Morgonen följde efter med vatten i ansiktet och dålig musik. För vissa. ;D.
 
Vaknade som människor, somnade som konstiga dubbelgångare på Klintehamnsvägen. :' ) <3.


© Simon & Garfunkel, gubbar! ©

Kommentarer

  • maya säger:

    Haha, kul att det är en annan beskrivning när man går tillbaka hit, inte ta vara på livet, vila kan man göra efteråt utan komigen gubbar! det var verkligen raka rör på den tiden :) Jag älskar dig Nathalie

    2008-02-19 | 20:56:32
    Bloggadress: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här: