Hyra på marknaden.

Kategori: Naathalie,

Goodday!
Igårkväll träffade jag Swarly, på topphumör som alltid! :' )
Vi for till Hällarna och grillade med honoms familj, ^^ Och någon Allan från Gbg, som var kompis med Marcus. Och på tal om Marcus; nu har vi äntligen rett ut det här med Mia. Dom var aldrig tillsammans, men dom hade en flirt ett tag. Hon kom bara ihåg honom som Gary, vilket har varit hans smeknamn i evigheter!

Väl tillbaka i stan träffade jag Clarissa O'Reilly en stund, vi gick runt i hamnen och Almedalen, köpte en glass på glassbaren där Clarissa hittade en människa hon inte ville träffa eftersom hon tyckte att hon såg hemsk ut i två tjocktröjor >_<.


Gotland på sommaren måste vara det underbaraste som finns.
Idag ska jag ut till Sanda, till Yohanna! Min älskade, underbara vän som jag inte har träffat på en livstid! Älskar dig! <333
                                Oh, just det! Idag fick jag vykort från Virginia! Hon har det jättebra där nere på Maltis, lärt känna dom flesta :) Och dom hade varit nere vid några vita klippor där hon och några av hennnes nyvunna vänner gått på upptäcksfärd och hittat krabbor :' ) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: