Jamaicatelefonen.

Kategori: Naathalie,

Sitter hemma hos Chriiiiish och väntar på att hon ska hoppa i duschen. Hon är seeeg >.<
Vi har varit nere och badat vid Norderstrand, världens vågor! :D Vattnet var varmt iallafall, fast det blåste lite mycket sand när man skulle sola :O. Så vi gick till Paviljongsplan, och låg där ett tag. Tills jag fick för mig att springa runt där för att bli brun. "Hoppas det inte är någon här nu som ser mig" tänkte jag medan jag sprang runt där. Just då, från ingenstans dyker det upp en barnfamilj. Aj då. Så jag vänder mig om och börjar springa åt andra hållet. Gissa  om det inte står en människa där också. Usch, jag måste ha sett helknäpp ut O.o :' ).
Min mobil har fått psyk. Stänger av sig själv från ingenstans. :S
Efter middan blir det glass i hamnen och litre strandpromenaden! ♥



Hej & Hallå! Jag heter Marie Backman. Lite fakta om mig själv:
Jag bor i St. Petersburg och är 47år.
Mitt hår är grönt, och mina ögon är beigefärgade.
Jobbar som taxichaufför, och mina intressen är att plocka blommor och städa. :)
Jag lyssnar på punkrock, och min favoritartist är Lacuna.
 Gooday folks!

En liten... Sak. som jag såg i sissauls blogg :'D.



?    And so they went on with their lives
. →

Kommentarer


Kommentera inlägget här: