Kortköp.

Kategori: Naathalie,

Vaknade då klockan nio imorse, pga av en viss person.. HOST.
Träffade
Swarly vid busstationen runt klockan tolvnollfem. Där hämtade Marcus och Bryan oss - som bestämt. Vi var alla inställda och laddade på Boda Borg, speciellt Swarly och Marcus då, som tyligen skulle tävla mot varandra.. :O Men tyvärr, det blev visst inget Boda Borg idag, för syskonen Jultomte hade inte brytt sig om att boka några dagar innan.. Clever. NOT.
Så vi for till Kneippbyn och spelade en minigolf istället. Och visst, till en början gick det ju finemang, ett, två, två, två, ett, två, ett, ett, två osv.. Sen kom dom där satans sexorna och sjuorna och förstörde allt >.<
Gick ut på fyrtiosju poäng och kom därmed sist.
Då var du riktigt kaxig då ;)


Inne i stan träffade jag mina bröder, nu innan bror nummer ett åker hem. Han är nog i Nynäshamn vid det här laget. Ena stunden solsken, andra spöregnar det. Så vi gjorde som alla andra och sprang in i biblioteket och väntade på att det skulle sluta x)


 Ikväll sover Faaaaaannie hos mig :'). Vi har varit och badat vid kalkbrottet, eller.. Jag badade. Hon kollade på ^^ Nu ska vi kolla film, sen måste vi nog ta det lugnt, ska upp tidigt imorgon. men, innan allt det där;  CSI ! ♥♥♥















Dagens citat : " Men jag sa ju att vi skulle boka där borta! 
                          " Aa, vadå, ba: hej, vi skulle vilja boka en tid.
                         - Jaha, till när då?
                          - Eehh, typ NU, vi är utanför."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: