"...mer än tusen ord"

Kategori: Naathalie,

Goddagens.
Har inte haft tillfälle att skriva tills nu, så jag fortsätter där jag slutade. 

Thore kom och hämtade mig och Robin runt klockan halv två, tror jag. Vi åkte ut till Tofta och åt lunch på Toftagåreden. Clarissa kom direkt från stranden och klagade på att det blåste :O ^^. Maten var utsökt, likaså deserten :) Robin körde oss bort till G-mormor, där vi fikade (igen). >_<. G-m var lite smått sur, men jag fick senare reda på att det var inte på mig, utan det var något familjegräl. Klockan blev halvt för mycket, och vi var tvugna att åka in till stan, för Thore skulle med sjubåten. Jag träffade Clarissa mer senare den kvällen, vi gick en rundvandring i stan : ).
Stötte på Angelica, och såg annat folk, som bland annat Axelsson och Måns ^^. Och Markooolio! :D Ballt.
Vi satt på strandpromenaden och jag fick en blomma av en okänd kille som satte sig vid oss :) Sen blev det obehagligt, och vi gick därifrån med en ursäkt om att vi skulle möta min bror, phaha. x).  Det var min andra spontana blomma den dagen, den första fick jag av Clarissa O'Reilly tidigare denna afton. ♥
 
Och igår var jag ju på dopet. Det var väldigt fint, och jag fick reda på att det var min tremanning som döptes. Inte någon ryssling. Det finns inte ens något sånt ord. (Japp, jag har frågat >_<). Lovisa- Eleonora Sandra blev namnet, som sagt. Sandra var jättenervös, men allt gick braa, fikat var gott och prästen var Jakob :) Han tog lite fika och väntade nog på att få lite pengar i fickan, men det kom ingen på förrän efter alla hade gått. Thaha. Jag stannade kvar långt efter, for inte hem förrän klockan hade sprungit iväg till runt nio på kvällen. Vi packade undan och städade, beställde pizza, jag ochSandra for och hämtade dom på Los Panchos. Daniel Lilja satt där, och såg väldigt förvånad ut över att jag kom där. Hade Hannes kavaj på mig, den var en aningen för stor, >___<.
Dagen blev lyckad, med vackert väder, gott fika och trevligt folk. :)
Juste, träffade Tove också, hon var där. Hon blev min bordkompis för resten av.. Jaa, dagen. :)

Ps. Kör aldrig bil med handbromsen i, jag lovar, det går inge vidare fort. Ds.


√ "A white horse and a lemon tree." √

Kommentarer

  • Sandra säger:

    hahahaha :) du e juh fan för rolig gumman. snacka om pik de dära me handbromsen. haha. huh va jag saknar dig cousin. Puss puss see ya soon ! ! !

    2007-07-20 | 21:45:54

Kommentera inlägget här: