Mörkläggning.

Kategori: Naathalie,

Nu var det ett tag sen sist det blev skrivet här, så jag ger bara en kort resumé :
I torsdags träffade jag Robert, för första gången i sommar :') Han var sig lik, förutom att han nu vuxit sig ända upp till hundranittiotre centimeter lång O.o :).
Det blev inte så mycket gjort, tog en promenad genom Visby och handlade en cola åt Robin.

Natten till lördag sov jag hos Yohanna, som sagt. Mysigt :') Vi kollade massa filmer, bla annat " a walk to remember" , "40 days and 40 nights", "the hot chick" och "Hannibal Rising". Hela bunten var ena riktigt dåliga filmer >_<.
Igår träffade jag Swarly, vi gjorde vad man gör på gotland - Äter Mcflurry daim, går runt i stan, kollar på folk och diskuterar världshistorien.

Usch vad jag är dålig. Jag borde ha ringt Virginia för länge sen, men det kommer bara en massa onödiga saker ivägen, hela tiden. Jag borde ringa henne idag. 
Idag ska man träffa Clarissa och äta äppelpaj, får se hur det går >.<.

Åtta av tio svenskar tycker att frukosten är det viktigaste målet på dagen.





                                                 ♦      Sound of Silence.      ♦

Kommentarer


Kommentera inlägget här: