Oh yes, motherfucker.

Kategori: Naathalie,

För att svara på gårdagens fråga. Kanske. Kanske var det det sämsta valet jag någonsin gjort, kanske får jag ångra det resten av mitt liv. Eller så blir livet fullt levvärt hädanefter. Jag kanske bara var tvungen att acceptera att såhär ser mitt liv ut, face it. Ta itu med problemet, och lev med det. 


Jag talade med Swarly i nättras. Jag hoppas att jag inte förstörde något nu. :S

Idag ska jag träffa Thore, tillsammans med Robin, och kanske Clarissa. :). Åh, det ska bli underbart att träffa henne igen, har inte setts på en hel månad! :o. Vi  ska nog ut till Toftagården och äta middag, eller så äter vi någonstans här inne i stan.
Och imorgon ska man på dop då. Syssling. Pyssling. Ryssling? Finns det ens något som heter ryssling? Tror inte det. A-kusin kanske. Eller B. Jag har ingen aning faktiskt >_<. Men något är det :) Det är min kusins förstfödda. Vad blir det till mig? Hm. Måste lära mig det där :) Jag har iallafall köpt en dopgåva eller vad man ska kalla det. Ett armband i silver, med rosa berlocker. Hoppas det blir bra :). Lovisa Eleonora ska barnet heta. Men det blir inte såntdär kyrkligt, Hannes är emot sånt. Det blir bara namnceremoni. =).
Ojoj, nu är det fart på Robin här, got to go!



Jo juste, har ni sett det där kortet som finns i skämtaffärer? Det som snackar när man öppnar det? 
" Don't take this personly, I'm just a terminator. Hasta la vista, baby. Don't come back! " Haha, det där hade man kul med på väg upp till Norrland minsann, :')


See you later, terminator! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: