Berätta en sann lögn.

Kategori: Naathalie,

Oroligheten ligger och skaver bakom revbenen.


Jag glömde mitt utvecklingssamtal och blev helt utslängd från all kommunikaton med omvärlden.
Får egentligen inte sitta här nu heller, men mamma är så svag för mig och min charmiga leende och mina vackra hundögon. Jag var ledig idag så jag passade på att sova tills klockan blev 10:42, då jag steg upp och åt lunch på en gång. For in till stan, gjorde lite småsaker, och klockan fyra var jag i kyrkan, det var helt okej, men inte riktigt som jag hade förvänat mig. Jaja, det blir väl bättre med tiden. Dom har dagarna har inte varit så speciellt händelserika; det var i måndags jag glömde mitt utvecklingssamtal - jag var på kören istället och blev vald till Lucia. Tisdagen var helt utan betydelse, jag kunde lika gärna ha sovit mig igenom dagen utan att ha märkt någon skillnad. I onsdags hade jag en privatlektion med min lärare då vi diskuterade min tro, kristendomen och övernaturliga saker i femtio minuter.

Imorgon är det äntligen fredag, världens bästa fredag - Visbyroma mot Nynäshamn, vilket betyder att det jag har längtat efter sen höstlovet sker imorgon och världens bästa Sandra kommer ner till Gotland :)
Jag kan ge utan att ta,
jag kan få dig att mår bra.image40

Kommentarer


Kommentera inlägget här: