Favourite worst nightmare.

Kategori: Naathalie,

pluggpluggplugg. usch.
Jag har äntligen fattat meningen med halsduk :).
Idag har varit en helt vanlig torsdag, fast med en hemsk massa god tårta. :)

Snart bär det av till stockholm igen, wehoo!
haha, vad säger du Martin, ska vi tappa bort oss den här gången också?

Imorgon är det äntligen fredag, då blir det bio tillsammans med Julius och resten av gänget, härligt! :)
Sandra, det var superbra hos er på höstlovet. Ledsen att det blev som det blev, men bara så du vet så trivdes jag jättebra, och hade gärna stannat längre, men plikten kallade tyvärr O.o
jag har tänkt mycket på vad som har hänt den senaste tiden.
För drygt två år sen kände jag inte dig, vi hade tappat kontaken, och även om jag alltid saknat dig så hördes vi aldrig. Du hade försvunnit ur mitt liv, jag trodde aldrig att jag skulle få tillbaka dig. Den kvällen du ringde, inga ord kan förklara hur lycklig jag blev. Tack var dig så har mitt liv lite mera ljus, lite mera glädje än förut. Tack vare dig så har jag lärt mig saker jag förut inte visste. Du har gjort mitt liv lite lättare, och jag är otroligt tacksam för att du kom tillbaka.
Jag tänker på dig, och saknar dig massor.
Jag älskar dig, kusinen.




I fall if you fall,
we stand as one
and I will always be there with you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: