Hold on. Hold on. Hold on. Hold on.

Kategori: Naathalie,

Jag längtar efter dig, oj vad jag längtar.


Det  var första gången på flera år, jaa, nästan första gången i mitt liv som jag känner riktig julstämning. Idag när jag kom hem hade mamma julpyntat en redan överfull lägenhet, Robin stod vid spisen och lagade sin mat - köttbullar & makaroner, medan mamma satt i vardagsrummet och trixade med alla dessa julstjärnor vi nu har hängt upp. Innan jag tog bussen hem efter skolan så stod jag och pratade lite med världens bästa Maya och jag vann också världens bästa tävling.
Igår var jag på den där Sävekvällen, Stina och Joel sjöng i kören, :). Men, desvärre förblev du borta.
Nu ska jag snart fara till kören, öva med orkestern och allt.
Jag står inte ut, jag har bestämt mig - jag tänker fånga dagen, fånga chansen och fånga livet.
image43

Kommentarer

  • Alma säger:

    Helo nathalie! I love JUDE

    2007-11-28 | 17:42:20
  • Maya säger:

    ;) Du jag vann i början !! Jude Law har sagt att han trivs som singel hörde jag :P tur att du har Borat :) pussssss

    2007-11-28 | 18:12:32
    Bloggadress: http://twilightcloud.blogg.se

Kommentera inlägget här: