I rather run the other way than stay and see.

Kategori: Naathalie,

Usch, jag tycker inte om godis. Och jag gillar inte att skolan lägger sådan press på en.
Det blev ingen bio ikväll, Robin svängde förbi mitt hem istället. Men jag och Julius pratade om att vi skulle gå och se Saw VI. Vi får väl se hur det blir :)
För att prata om något utomordentligt tråkigt så gjorde jag och Maya klart ett av kryssen på engelskan.
Och för att prata om något utomordentligt roligt så är det bara tretton dagar kvar tills vi far till stockholm.
Jag var förbi Swarly en sväng förut och lämnade hans tröja, men han är ju känd för att vara dryg, så jag smög mig därifrån fortast möjligt. Hans äldre bror var däremot glad att se mig igen, känns ju bra att någon uppskattar mig iallafall :)
Även fast det inte blev någon bio så såg jag filmen hemma, den var faktiskt riktigt läskig.

Och jag bara älskar att blåsa folk i öronen.
Virginia, du är bäst!
Still on my own, chasing the sun of a time long ago
The shade in my heart, tearing apart everything that I long for.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vadå saw VI? är det verkligen saw 6, du menar inte saw 4 = saw IV? (A)

    2007-11-03 | 23:19:46
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • Anonym säger:

    haha joo det gör jag :P

    2007-11-04 | 00:27:07
  • matilde säger:

    Det där med blås i öronen, JAG VET! :D

    2007-11-07 | 19:14:53
    Bloggadress: http://nakenchock.webblogg.se
  • Maya säger:

    jag ska allt blåsa tillbaka en dag!

    2007-11-12 | 18:25:10
    Bloggadress: http://twilightcloud.blogg.se

Kommentera inlägget här: