I was born an abuser.

Kategori: Naathalie,

Ta dig samman och gör något onyttigt!


Klockan var 02:41 när jag somnade igårkväll.

När mamma väckte mig stod den på mitt nattduksbord och visade 10:01, jag räknade snabbt ut hur länge jag hade sovit.
I eftermiddag kommer Thore och Robin hit på farsdag- middag, så jag och mamma har fixat och donat här hemma ända sedan jag vaknade, och som det ser ut nu så blir det en hel del onyttigheter, till min belåtenhet.
Och medan jag stod där med min Ipod på högsta volym och sjöng förfärligt till Sean Kingston - I can feel it , så märkte jag att det var första gången i mitt liv som jag dammsög hela lägenheten, tänka sig.
Efter allt det trevliga med familjen bär det av till kyrkan.
image34



                                                                                                                                      varför inte?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: