It's coming down to nothing more than apathy.

Kategori: Naathalie,

Jag var nere vid Thommys grav ikväll.
Det var helt mörkt på hela kyrkogården, det ända som lyste upp marken var ljusen som lös över nästan varje grav.
Varje grav utom Thommys.
Det kändes så fel, jag hade inget ljus med mig, jag ville så gärna tända ett ljus ikväll, det är ju alla själars dag och allt. Men det blev så sent, klockan var redan sju och jag skulle strax hem. Jag trodde ändå att någon redan skulle ha varit där och tänt ett ljus idag, men jag hade tydligen fel. Inuti lyktan fanns ett nerbrunnet ljus. Det var kallt, vilket tydde på att det hade stått släckt ganska länge.

Thommy, även fast jag inte minns dig lika bra som jag önskar att jag gjorde
så tänker jag på dig nästan varje dag
och jag önskar att du fortfarande var i livet.
Jag önskar att du fortfarande fanns här hos oss,
tror du allting hade varit annorlunda då?


image23

Kommentarer


Kommentera inlägget här: