Let's rearrange.

Kategori: Naathalie,

En kall och blåsig novemberdag har det varit idag.
På slöjden blev jag klar med mitt arbete, och på matten kopierade jag och Ellen våra händer.
Första bilden blev totalt misslyckad, men andra försöket blev helbra, och är nu uppsatt  på väggen ovanför våra skåp med hjälp av tuggummi. :)
jag gick en sväng på stan med Sissel efter skolan, tyckte att det var läge att köpa present till honom nu, eftersom att han fyllde år i söndags.
Virginia avlöste Sissssel, och eftersom Texas fyller år idag så köpte Virginia kondomer till henne, det var vad hon önskat sig.
Och det enda som återstår ikväll är plugg, plugg, plugg, och ändå lite mera plugg. Skall skriva en uppsats om D-dagen tills på onsdag om jag siktar på MVG i historia, plus att jag har världskrigen-prov på torsdag.
Usch, jag har inget liv.


Och jag har fortfarande inte fått nog av Jude Law.image24

Kommentarer


Kommentera inlägget här: