Stockhoolm.

Kategori: Naathalie,

Hjärtat har sina skäl som förståndet aldrig kan förstå.
Jaha, då var man tillbaka på Gotland igen.
Skönt? nej, vill upp till stockholm igenigenigen!
Dagarna har iallfall varit superbra, visst - lite incidenter då och då, men det hör väl till sånahär dagar, eller?
Den första incidenten skedde redan på båten till stockholm, klockan var någongång mellan 07:05 - 10:11.
Resulterade i att tre stycken fick åka hem, borde jag nämna att två av dessa går i min klass?
Jag och Maya fixade fram Louise Ipod, där vi hittade låten som kom att bli vår låt.
När vi åkte hem igår var Louise batteri slut, almost. :)
Det andra som hände var på riksdagen, när vi stod där och lyssnade på
Christer Engelhardt (dom flesta somnade nästan, men vi lyssnade). Helt plötsligt ser man att det är massa bråk bak bland killarna - när det senare visade sig att Andis hade fastnat på rulltrappan så blev det hela med ens mycket roligare. :) Vi får hoppas att Christer inte såg.
När klockan närmade sig kväll skildes våra vägar åt, alla åkte hem till sitt, jag och
Maya hoppade på bussen mot Essinge-öarna.
Allting gick bra, tillslut.
Fredagen flöt på bra, plötsligt satt vi där på Rice och åt otroligt god asiatmat, och även fast vi var mer mätta än man kan vara så tvingade vi oss lite av glassen och de 6 olika toppingsåserna som ingick i buffén.
jag tror att vi kom fram till att det var då det började blixtra :)
Det blev inget IDOL för oss som skulle hem, men Maya kollade på det, hon berättade sedan att det var bland det roligaste hon gjort, hon hade fått en kram av Marie, härligt!
Världens bästa Jonnie for till Gran Canaria igår, jag hoppas att du har det jättebra och varmt älskling! Jag tänker på dig, och jag saknar dig. Kom tillbaka som den negah du kommer vara om en vecka :)
Nu måste jag kila, lägret väntar!
image38

Kommentarer

  • Cissi säger:

    =) Ja Stockholm ligger ju inte allt för lång tid bort, bara att ta nån helg till och åka dit. Ha så roligt!

    2007-11-17 | 09:26:23
    Bloggadress: http://ceciliamoberg.blogg.se
  • Maya säger:

    MUMS ;) du skriver så bra, det är precis men inte för mycket detaljer :P saknar dej !sitter här ich tittar på min autograf av marie :)

    2007-11-18 | 10:17:37
    Bloggadress: http://twilightcloud.blogg.se
  • sissaul säger:

    christer engelhardt, wooow, marias man vääl? :D

    2007-11-18 | 19:57:33
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • Jonnie säger:

    JAG HAR DET JETTE BRA! JAG SAKNAR DEJ! ELSKAR DEJ

    2007-11-18 | 20:47:50

Kommentera inlägget här: