When all I needed was the truth.

Kategori: Naathalie,

Erfarenhet är en införstådd iakttagelse.
Sista so-lektionen innan provet. Jag och Ellen var de enda som pluggade till provet, alla andra i klassen kollade på film.
Har nu bestämt mig att ta tag i mitt liv, så jag valde franska på elevens val. Detta innebär att jag tänker göra om mitt misslyckade franskaprov som jag skrev i åttan, och nu få tillbaka det med ett MVG på förstasidan. Vilket iochförsig automatiskt betyder ännu mer läxor och ännu mindre liv, men det är det värt.
Usch, det är massa saker jag borde göra nu känns det som, men jag får aldrig någon ordning på mitt liv!
1. Lyckas med SO-provet
2. Engagera mig inom Gotzam-projektet
3. Lära mig spela gitarr
4. Lära mig spela piano
5. Gå på friskis tre gånger i veckan
6. Rensa min dator
7. Rensa min Ipod
8. Klara franskaprovet
9. Reda ut alla konflikter jag är involverad i
10. Fara upp till stockholm
11. Se saker ur ett annat perspektiv
13. Fundera över vad jag vill bli
14. Ta tag i mitt liv på riktigt
15. Sluta förälska mig i fel personer
Och nu är det bara sju dagar kvar! :)
image26

Kommentarer


Kommentera inlägget här: