Äsch.

Kategori: Naathalie,

Härligt att få höra din röst igen.
Igår skrev jag då fysikprovet som jag har gått och oroat mig för aaaaaaaslänge, jag hoppas det gick bra, min lärare kommer annars bli personligt besviken på mig :o. Har smärta i nacken också, gått och oroat mig för massa saker, varit på helspänn hela dagarna.
Mormor har varit här nere och hälsat på sen i tisdags, hon for hem imorse. :(
Har varit och shoppat på MQ, så har jag tur så får jag en massa bonus imorgon när jag och Swarly drar våra lilltår framåt disken i affären uppe på vänstra sidan närmast södra utgången i Gallerian.
Sissel har skaffat COMVIQ, så smsa henne, det är gratis nu! :')
Jonna är i tofta just nu om någon är intresserad. Hon har det nog bra ska du se, oroa dig inte (:.
Idag träffade jag Virginia, vi hjälpte hennes mor på Restaurant Amurang. :O. Det jag bra, jag tog lite danslektioner under tiden! Det jag bra? Oj, jag måste vara trött - jag menar såklart det gick bra, ursäkta min otroliga slarvighet.
Jaa, nu blir det väl en helgs vila, sen ska det upp och jobbas på måndag - åttatillfyravarjedag. Usch, jag orkaaaar inte! Vill aldrig bli stor, aldrig växa upp nå mer.

Tack Anton, för att du alltid ställer upp.
Tack för att du är en sån underbar kompis.
Tack för allting du säger, tack för att du alltid får mig att må bättre.
När jag lärde känna dig var mitt liv helt i kaos, och det är det även nu, men när du pratar med mig och säger just dom saker som jag behöver höra så känns allting bättre, lugnare, säkrare. Om så bara för en liten stund, så får du mig alltid att må bättre.
Jag behöver dig, vännen.




Mamma, torka dina ögon,
snälla mamma, gråt inte.
Jag vet att vi har haft våra tider och gått igenom en jävla massa skit,
och jag vill bara säga att jag älskar dig.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jag hade de super bra, men jag saknade dej´<3!!
    du är stark älskling, jag vet de!

    2007-10-06 | 10:44:45

Kommentera inlägget här: