Come, sit down my baby girl.

Kategori: Naathalie,

Jahapp, ännu en dag i den vackra solbergaskolan .
Mycket krig nu, första andra och mellankrigstiderna. Hatar Hitler och alla andra snubbar som förstörde världen.
Vi fick tillbaka vårat engelskaprov idag förresten - jag har sänkt mig! Inte i själva betyget, men på provet.
I sjuan fick jag tre VG och två MVG. I åttan fick jag tre MVG och två VG. Nu i nian fick jag samma som i sjuan, tre VG och två MVG. H E L V E T E!
Jag var på friskis igår, det gick väl bra, men jag hatar aerobics, det är ju bara sååå tråkigt.
skulle egentligen gått på halloween saken idag, men jag måste plugga.
Nathalie är stolt över sig själv, för hon har äntligen lärt sig att skolan går före det mesta, och nu tackar Nathalie nej till vissa saker, som kanske är lite min jätteviktiga. :)
Träffade Emil igår på hemvägen förresten, vi bestämde att vi skulle byta pengar någongång nu i veckan, wiie.

Nu blir det till att plugga, sen far det till filmkväll i skolan! Up up & away.
Hoppas det är trevligt folk där.
image21You're my addiction.'







Kommentarer


Kommentera inlägget här: