Disc.

Kategori: Naathalie,

Jag har:

(x) snott den här listan - oh yes motehrfucker.
(x) tittat rakt in i ögonen på den jag älskar. - varför inte?
(x) hånglat/kysst någon av samma kön - pussat?
(x) varit kär - typ.
(x) blivit dumpad. - I K.
(x) dumpat någon. - I K
( ) fått sparken - jobbspark? nej, men andra sparkar.
( ) varit i ett knytnävsslagsmål - "..Så vänd andra kinden till."
(x) rymt hemifrån - alldeles för mycket.
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak - förjävligt.
( ) blivit arresterad - nee, laglydig! (A)
(x) hånglat med en främling - hm, a few.
( ) gått på blinddate - förstår inet riktigt meningen med detta.
(x) ljugit för en kompis -tyvärr, ofrivilligt & ångerfullt.
( ) varit kär i en lärare - det är ju bara äckligt, sånt gjorde man på 70-talet.
(x) skolkat -okontrollerat!
( ) legat med en medarbetare -det blir bara konstigt dagen efter, om man inte fortsätter, dvs.
( ) sett någon dö - nej, tack och lov för det.
( ) varit kär i en av mina internet kompisar -räknas "förälskad"?
( ) varit i Tokyo - nej, men nära!
( ) varit i London -nej, men cirkulerat runt den vackra staden.
(x) flygit - jaa!
( ) spytt i en bar - usch.
( ) sett en del av mig själv brinna - haha nee, det hade ju varit hemskt.
(x) ätit sushi - självklart, Sickan!
( ) åkt snowboard - vad är meningen med denna sport?
(x) tagit smärtstillande -små piller som alvedon.
(x) älskar eller saknar någon just nu - väldigt alldeles för mycket.
(x) varit kär i någon som är kär i en helt annan - jag tror det.
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi -härligaste man gjorde som liten.
(x) gjort en snöängel - annars dör man.
( ) haft ett te-party -Njee, tror vi hoppar det va? 
( ) byggt ett sandslott -hm, aldrig lyckats.
(x) hoppat i en vattenpöl - jajemensan!
(x) hoppat i en lövhög - det är nog vad hösten går ut på.
(x) åkt släde - hos min norrländska kompis.
(x) fuskat i spel - vad är det annars för mening med att spela?
(x) varit ensam - jag och min lilltå är aldrig ensamma.
(x) somnat på skolan/jobbet - kan ha hänt, minns inte, tror jag sov för tillfället.
( ) använt ett falskt id - det kommer nog.
(x) tittat på solnedgången - finns det något romantiskare?
( ) varit med i en jordbävning - nej, men sett en! :)
(x) rört en orm - Oja, på skansen!
(x) sovit under stjärnorna - räknas verandan?
(x) blivit kittlad - detta är väl ändå en härlig känsla!
(x) blivit rånad - på mat.
(x) blivit missförstådd - det är väl svårt att undvika med mig.
( ) tagit hand om ett råddjur/en get - funderar fortfarande på det.
(x) vunnit en tävling - japp, hyllfrontning på Atterdags med E.
(x) gått mot rött - "Inga bilar syntes till när hon sakta gick över vägen".
(x) känt mig som en utstött - jag var ern liten mobbad prick i trean.
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt - händer mig allt oftare.
(x) hatat mitt utseende - detvar ett tag sen nu, men jovisst!
(x) varit vittne till ett brott - ett antal.
(x) gråtit mig själv till söms - before.
( ) lekt tjuv och polis - jag förstod mig aldrig på den leken.
(x) sjungat karaoke - betyyyg.
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort - det beror sig på. Vad ska man inet göra med sig själv?
( ) skrivit ett brev till tomten - jag trodde nog aldrig på tomten. jag skrev till m&p.
(x) dansat i regn - det frigör glada saker.
(x) blåst bubblor - i olika former.
(x) fått en önskan inslagen - otroligt nog, jaa!
( ) kysst en spegel - njae, pussat?
(x) limmat fast min hand i något - i min andra hand! hemskt smart
( ) fastnat med tungan i metall - nope, jag var smarthead som liten.
(x) suttit på ett tak - och käkat pizza..
(x) burit fula/annorlunda kläder för att se vad dom i skolan säger - jag brås på min mamma.
(x) skrattat så mycket att jag grät - dude, where's my car?
(x) fuskat på ett prov - ledsen Aina, men japp!
(x) haft en Britney Spears-skiva - hon var min idol i sjuårsåldern.
(x) glömt någons namn - man kan ju inet minnas allt heller!
(x) pratat med en främling i mer än 5 min - båtsnubben, härlig kille!
( ) varit otrogen - ONÖDIGT.
(x) varit svartsjuk - jag är bästa på det.
(x) svikt en/flera kompisar - sorry dude, I can´t help you find your car.


Jonna sover i min underbara sänga. och på tal om det,
jag såg Robert Broberg idag på Wisby Strand. Snubben är ju bara för härlig! :')
"...Underbara uppblåsbara barbara..."

Vart tog du vägen?
 När snön var menad att ligga på marken som ett täcke men som aldrig kom, då var du här, då gjorde vi allt och ingenting, och allting vara bara helt perfekt.
Jag saknar dig.                                                                                                                                          
s.
You're a topshop princess, a rockstar too
where's the love and the passion?
Oh I suppose that's nothing to do with you.

Kommentarer

  • Maya säger:

    Oj , den där listan känns bekant på nåt sätt :p . Hur mår du ? puss

    2007-10-25 | 23:05:30
    Bloggadress: http://twilightcloud.blogg.se
  • N. säger:

    Nehwhe? skummt hööru ;)
    Jag mår fint, själv då? :) P.

    2007-10-29 | 18:03:36
  • Maya säger:

    är det du som har kommenterat vem förstör i min blogg? har två kompisar som heter Nathalie, irriterande !!

    2007-10-30 | 19:22:16
    Bloggadress: http://twilightcloud.blogg.se
  • N. säger:

    Jag tror det var
    jag ;) :) _Thihi, ja ska från om med nu kalla mig N. :)

    2007-11-02 | 18:04:41
  • N. säger:

    nej det kanske inte var jag förresten-

    2007-11-02 | 18:05:27

Kommentera inlägget här: