Girls who play guitars.

Kategori: Naathalie,

I söndags kollade vi på Hannes ishockeymatch iallafall. Det var då Nynäs - Visbyroma.
Tack vare mig blev det oavgjort.
Efter matchen åt
jag, Lovis, Sandra, Hannes, Mikael Broberg, Hannes pappa, & "Bubba" middag på någon thairesturang i Nynäs. Det smakade alldeles förträffligt gott!
Och den lilla gröna sjöjungfrun blev min maskot.
 Båten gick hem klockan åttanollfem, och bland ettusenfyrahundranittioåtta personer så träffade man några man kände, bland andra Julius, Magnus & Sara :)
Bra som man är så får man också skjuts hem av Hannes fader. Yeah!
Skolan igen då.
Fick tillbaka energiprovet idag, VG. Hm.
M tyckte det var bar iallafall, E också, så jag får väl ge med mig lite grann.
Gick upp till Virginia ett tag nu ikväll, härligt att komma tillbaka i gängorna igen. ♥
Älskar dig, Virginia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: