I bet you look good on the dancefloor.

Kategori: Naathalie,

We need to come back down and face what we've become.


Klockan väckte mig nollfemnollnoll. Imorse.
Det var ju.. trevligt. (?) Robin skjutsade mig till hamnen tjugoöversex  iallafall, och när jag väl hade kommit upp på terminalen så kommer lilla Emil intraskandes. Jag antar att han också ska med båten, vad gör man annars uppe denna hemska tid på dygnet?
 
Inte så mkt intressant på överresan, jag råkade sno någon annans vilostol, men det var väl också pretty much it.
Jo, jag upptäckte medan jag satt där att min klocka på mobilen gick efter någon konstig london-tid, så den låg en timme före.Oops
.
Jag höll också på att fara tillbaka till nynäs, jag visste väl inte att man skulle byta tåg vid västerhaninge. O.o
Stockholm City är nu helröjd, av mig och min kusin, vi har ju handlat slut på varenda affär, eller hur, S? (:
Jag borde plugga förresten, jag ligger helt plötsligt sjuukt mycket efter i skolan! Kanske inte helt oväntat så som jag har latat mig dom här tre veckorna. Men ändå, nu får det bli skärpning.
' So many times I'd smile,
so many times I've cried,
but never did we try.

Kommentarer

  • sissael säger:

    emil vem?:O

    2007-10-26 | 13:53:53
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se
  • Anonym säger:

    thihi inte den emil :P emil i min klass pucko;P

    2007-10-26 | 23:24:57

Kommentera inlägget här: