Man tänker på sig själv först.

Kategori: Naathalie,

Idag har jag farit runt som en galning här i stockholm tillsammans med Sandra och Hannes, på jakt på skor och jackor. Det blev väldigt mycket spring och bilande,men det ar ju bara trevligt. Fast, det kanske blev lite väl mycket.. Host.
Jag hittade mina älskade le coq-skor iallafall, efter en dags letande :).
Som sagt, jag borde plugga
skiten ur mig vid det här laget, men jag orkar inte, det går bara inte!

Nu på kvällskvisten kollade jag och Hannes på
"Resident Evil 4" medan Sandra satt med ryggen vänd mot teven.
En av dom människor
som jag verkligen litade på
Kanske inte helt och hållet,
men till viss del,
det var du.
Jag öppnade mig för dig,
jag berättade om mitt liv.
Du sa att du skulle finnas där
för evigt, du sa att du skulle ställa upp.
Men samtidigt som sommaren blev höst
så blev du någon jag inte känner igen.
Du blev en främling för mig
och jag vet inte längre vem du är.
Jag skulle gärna be dig; kom tillbaka,
jag behöver dig, du är min vän
 och jag vill tro på ditt ord.
Men du svek mitt förtroende
den kvällen. 
Du kan inte ta tillbaka det du sa,
och jag kan inte längre försöka
rädda våran vänskap. 
Allting vi hade är förlorat nu.
Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: