Nano

Kategori: Naathalie,

Godkväll allesammans!
Vaknade klockan lite efter elva, och sjutton minuter över elva kom ett msms infarande från Swarly.
Jag åt frukoost, duschade en snabbis, fixade mig och for bort till hans lilla tillhåll. Jag infann mig i hans källare runt kvart i två tiden, och självklart var han stolt över sin nya högtalare, så man var ju tvungen att visa sitt stoora intresse! :O
Vi kollade på film resten av eftermiddagen -
Disturbia & Condamned, tror jag att sista filmen hette.
Båda filmerna var faktiskt lite halvskumma.
När klockan närmade sig sexsnåret gick vi in tll staden, skulle kolla livet eftersom att det var
Visbydagen idag. Det var heldött.. Wooow,  suprise!
Hem halvsju, äta mat, backgammon & film. Inte världens roligaste lördagkväll, men jag överlevde trots allt.
Varför?
Klockan är tjugoövertvå på en söndagmorgon, varför envisas jag med att fortfarande plugga? Jag har väntat hela veckan på att få somna klockan åtta och vakna klockan två nästa dag, varför gör jag då inte det nu när jag kan?
Jag vet inte, stressen sitter väl kvar, känslan av att behöva göra något är väl för svår att släppa, antar jag. Så fort jag inte har något att göra, då blir jag rastlös och känslan av tomhet infinner sig med en gång, slingrar sig runt mitt hjärta, ger mig en grop i magen och förgiftar min hjärna, jag får svårt att andas och paniken finns där, vägrar att försvinna.
Vad är fel med mig, varför kan jag bara inte vara som alla andra?
Let's fly away through the rain
Fly high, to ease the burning pain
Oh, the colours fading out
The light is shining in the night
It's up to you, it's worth the fight
Search before the colours fade.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Älskling, hade du varit som alla andra hade du inte varit den underbara Nathalie som jag älskar! då hade du inte varit den bästa Nathalie som ja behöver, som jag saknar varje minut, som jag tänker på hela tiden! Du är en unnik person, som många älskar, glöm inte de hjärtat!<3

    2007-10-07 | 11:07:40
  • Sissel säger:

    För att vi alla är sådär ibland. En del är det ofta, andra nästan aldrig. Jag vet hur det känns, jag är lite likadan! Men hur förjävligt allting känns är man trots allt älskad.
    Jag älskar dig nathalie!

    2007-10-07 | 21:24:36

Kommentera inlägget här: