Canon.

Kategori: Naathalie,

♦Och jag såg dig springa över skaren i jakten på din sagolika vy.♦

Måndag,
träffade jag som sagt Jonniie. Vi sökte inget jobb, men vi fikade istället på Märtha's café :)
Vi var på hemligt uppdrag så vi sprang därifrån när det kom dit några som möjligtvis kunde känna igen oss.
Tisdag → musiiik. Och pastavagnen, såklart. :). En bestämd Jonna som vägrade gå därifrån förrän hon lärt sig Glory utantill. Underbart, keep up the good mood!

Tack för att ni alltid ställer upp för mig när alla andra försvinner och hela omvärlden rasar. Tack för att ni alltid lyssnar och säger dom rätta sakerna just då när jag behöver höra dom som mest. Tack för att ni alltid finns där och tröstar mig när jag är ledsen, Tack för att ni ger mig glädjen tillbaka.
Jag älskar er. <3 


Veckan segade sig fram, men tillslut var det äntligen fredag!
Självklart så ska varje dag, även fredagar, ha något negativt i  kikaren för mig, men jag tror att jag sakta börjar ändra syn på livet nu.



Klockan blev eftermiddag, och vi som var två blev helt plötsligt den ultimata trion.
Klockan blev kväll, och
Thore fick motorstopp.  Men som tur är går tekniken farmåt, och problemet löste sig med lite hjälp från ovan. Mats Lindén och hans fru var anledningen till middagen som kvällen förde med sig. Vi blev serverade utsökt mat, gott att dricka och sällskapet kunde omöjligt ha varit bättre. Och när vi reste oss från bordet för att åka hemåt så kunde jag och Jonna konstatera en sak:  Mats hade definitivt ingen brist på humor. Det kan bero på vinet, men jag har nog aldrig sett en vuxen man skratta så mycket.
Väl hemma började ett nytt kapitel i Jonnas liv. Nämligen
Harry Potter.


Och idag blir det even more Potter, men först och främst: Run, idiots, run!
"-Pusskalas eller fiske? ;)
-Fiske! (:$)
-Kanske lite blandat? ;)"


"Du är bra i skolan va?
-Joo.. Det kan man nog säga.
- Jaah! Det ser man på dig att du är."

"-Såna killar ska ni akta er för, tjejer.
- Jaa, dom är ofatst ingenting att ha.
- Nej, precis.. Hahaa, jasså, det vet du det? ;)
-Vad har ni för erfarenheter här på gotland egentligen? :O ;D"

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAG ÄLSKAR DEJ!

    2007-09-23 | 15:34:24

Kommentera inlägget här: