Extra.

Kategori: Naathalie,

Även när allt annat sviker så har jag väl fortfarande er, right?
Idag blev det kyrkan tillsammans med Virginia, Tessan, Anton, Julius, Gabbe och gänget :) Från klockan fyra till lite ganska nära halv nio, oh yes. Dom nya konfirmanderna invigdes, och det blev en stor succé! NOT.
Och jag kan ju då känna mig stolt, har äntligen lyckats dra med Swarly in till Jeanne d'Arc, isn't that just sweet? :).
Mamma for iväg till Stockholm idag, så jag bor hos pappa tills på söndag, hm. Men som sagt, läger imorgon!
Jag har tvekat mycket på om jag ska gå, men.. Som tur är har jag fått övertalning av de underbaraste vänner man kan ha:), faktiskt så mycket att det räcker till fem läger till :).

Så det blev visst lite kakor ikväll också? ♥
                                                                                


                                                                                                                underbara
älskade.

Kommentarer

  • sissaaul säger:

    jag gillar kakor och vi hade asakul på lägret jao! <3

    2007-09-22 | 16:49:01
  • Naathalieee säger:

    jaa, det hade vi verkligen (: <3

    2007-09-23 | 00:03:57
  • Jonnieee säger:

    vad som än händer, kommer du alltid ha mej, glöm inte de! <3

    2007-09-23 | 13:19:07

Kommentera inlägget här: