Gripen.

Kategori: Naathalie,

"Oh, Cecilia."

Gårdagen blev totallyckad. :). Allt började hemma hos Julius, där jag och my dear Jonna ville ha lite av glassen som stod i hans frys. Och det fick vi också. Great.
Tjugo minuter i åtta kastade vi oss på cyklarna och körde världens race bort mot Sävehallen. Jag kom god tvåa, strax efter Julius som vann över mig med några hundradelar.
Efter ett tag kom också Anton dit. Denna snubbe kunde tydligen inte få upp dörren, så vi var tvungna att springa och öppna åt honom. Hm, svag kille det där. Du får ta och träna upp musklerna lite, hörru! ;)
Medan Julius var upptagen med sin bandyklubba så satt jag, Jonna & Anton i salen bredvid, lyssnade på musik och pratade. Mysigt :').
Anton förklarade sina framtida planer, och talade om för oss att han en blåsig höstdag ska ta med mig och Jonniiiiee ut till kyrkan i Gnisvärd.
:)
När bandyn var avklarad och Julius hade duschat så for vi hem till Jonniee.
Låg i hennes säng och pratade om allt och inget, ända tills klockan rusade sig iväg till nästan hemdags, och vi alla blev på ett väldans bushumör. Iallafall tre av oss.. :)


Väl hemma blev det "En vampyrs bekännelser"  (där Brad för övrigt spelar sjukt bra) och lite godiiiis ^_^



¸  "Men vadåå, vad är det för fel med att slicka på kniven?"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: