Kallt vatten.

Kategori: Naathalie,

Måndag. I hate mondays.
Egentligen inte, men iallafall. Det finns en sång som går så, handlar om en flicka som.. jaja, jag förstår att ni får ont i ögonen.
Just nu sitter jag hemma hos Jonna, vi ska på intensiv snart :)

Var du tvungen? Du kanske inte vet hur mycket du betyder för mig, men du betyder så jävla mycket, orden räcker inte till.
Och nu säger du att du ska flytta.  Är det schysst, tycker du?
Visst, du är ofta dum i huvet och jag har många gånger önskat att allting var på ett annat sätt. Men i grund och botten älskar dig, morfar. Jag behöver ha dig här. </3.


Töm ditt rum
På tonårstankar nu
Du sa: Gör ditt val
Ta ett självständigt beslut
Jag höll en hand då
Mot din varma hud
Du sa: Stäng din dörr
Vi har något att reda ut.

Och där stod du med din kniv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: