Länk.

Kategori: Naathalie,

Virginia, förlåt för vad jag gjorde.
Jag är ledsen för det, men jag vet att det mesta är förstört nu, det kommer aldrig bli som det varit i dom fem år vi har haft.
Jag ångrar det, och om jag kunde vrida tillbaka tiden och få det ogjort så skulle jag ge vadsomhelst för att göra det, bara jag får tillbaka dig och allt det som vi hade!
Du betyder så otroligt mycket för mig, jag vill inte förlora dig, älskling.
Oavsett hur framtiden blir så har du och kommer föralltid att betyda mest för mig. Du var den första människa som jag öppnade mig helt för, som jag litade på mer än du anar, som jag älskar mer än jag trodde var möjligt. Allt som vi har upplevt, allt vi har gjort, alla minnen vi har skapat under våran uppväxt - dom är inte värda att låsa in i ett skåp och kasta iväg nyckeln för att bara försöka glömma dom över ett bråk. Jag vet att jag förlorade din tillit, men jag gör vadsomhelst för att återfå det vi hade. Det kommer bli svårt, men det är värt det. Utan dig är jag halv, även om du inte känner likadant för mig längre.
Jag saknar dig, minns du vad vi sa till varandra, vad du sa till mig?
Föralltid vi, Virginia & Nathalie. Alltid. För evigt. In i döden. Överallt. Bort från denna stad, denna ö, bort från det här skitlivet skulle vi följa varandra.
Jag vill inte höra dig säga att det bara blivit tomma ord.
Jag behöver dig, jag älskar dig, Virginia Maria Wanåntingnånting Eriksson Viratanagasam. ♥


I follow the Moskva 
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world is closing in
And did you ever think
That we could be so close, like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
I'm blowing with the wind of change
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change
Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever
I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change
The wind of change blows straight
Into the face of time
Like a stormwind that will ring
The freedom bell for peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change





Minns du den kvällen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: