Svenska lantchips.

Kategori: Naathalie,

Oj, nu har det gått en hel vecka sen sist, :O
Skyller på att jag har haft för mycket att göra.
Från och med i måndags tills igår, torsdag så har jag och Jonna varit på Friskis & Svettis!
Dubbelpass for lajf. <3
Sen har det ju varit såna som Fija, Matilda, Matilde, Tessan, Sissel, Julia och Robin som också varit där. Bara inte varje dag :) Träningsfreak  - javisst!
ehm... Jaa.
Nu är man iallafall hemma hos pappa, Jonna ligger på sängen och kollar bilder på min cpcpcpcpmobiil. Sen blir det av hem till Juliuus där vi träffar han och Antooon :).
Jag var uppe och kollade på nya lägenheten som Thore har köpt inne i Visby, den är så satans nice. Jag skulle lätt kunna tänka mig att kunna bo där, oh yes.
Och vem vet, morgondagen kanske bjuder oss på en tur runt Gotland?

nitreärbaraheltalldelesförunderbara. <3



Veckans citat:
"Asså, jag tror inte att jag kan följa med ikväll. Jag skulle lyfta en ettkilos tyngd förut, sträckte typ hela kroppen."
" Min första film ska heta WHYFÖR och vara en poetisk film som ska bli STOR och få massor av kritik. Får den det så blir jag nöjd.(:"
"Du ser ut att vara bra på att sudda. Så sudda bänken där. Suddtobias".




Nathalie, lägg av!

Nathalie äger, hon är typ världens underbaste människa, jag lovar, man kan inte ha tråkigt med henne, hon är en sån person som***** * sina byxor och ber en ***** ** ***! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: