Vind.

Kategori: Naathalie,

° Well well well, you just can't tell, well well well, my michelle. °


Just i detta ögonblick umgås jag med

Sisseeeeel, vi har varit på Gallerix och köpt fina saker :). För min del blev det en självklar Johnny Depp, och Sissel valde en.. Tjaa, ganska fin plansch på snubben i Prisonbreak.
Vi mötte Julius, Richard och Anton precis utanför Coop, allihopa suckade tungt när jag leende berättade vad som fanns i min vackra Gallerix-påse, :').
Det har visst inte blivit så mycket rörelse i Nathalies liv på senare dar, så nu ska jag ta tag i mitt liv och börja utnyttja mitt friskiskort till max!
Imorgon far mamma upp till Stockholm, kommer hem på lördag. Som tur är så tar min käre far emot mig med öppna armar och låter mig snylta lite extra på hans mat och husrum medan mamma är iväg. Fast, sen är det ju ett läger i kyrkan som väntar också, men jag är inte så säker på om jag ska gå på det. Krävs stark övertalning från rätt personer innan fredag isånafall.
So, my loved ones, persuade me. 

Och dom säger att stan blivit tyst och ful och öde, älskling.
Att det kommer bli en lång, kall vinter.
Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn genom en iskall vinter.

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Kom och hjälp mig, jag behöver dig igen.

Och du säger att staden är precis som staden alltid varit i väntan på en lång, kall vinter.
Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland genom en iskall vinter.

Kommentarer

  • sissaaul säger:

    DIN JAVUL, DU SKAAA MED PÅ LÄGRET IMORGN!!!! JAG SKA DRA MED DIG I SÅFALL! love hon'<3

    2007-09-20 | 21:07:06
    Bloggadress: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här: