för första gången på länge

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

För alla vägar som vi inte vandrat än
För en tid som bara går och aldrig kommer igen.
Jag är taggad. Jag är taggad till max.

Jag är sentimental. Jag är sentimental till max.

Jag är nervös. Jag är nervös till max.

Jag är taggad för kvällen, säsongens första hockeymatch, träningsmatch mot Botkyrka i Salems.

Jag är sentimental och sitter här och lyssnar på Lars Winnerbäck.
Sörjer, lyssnar. Och sörjer lite till.

Vi ska bada idag, med alla NV:are. Ettor, tvåor, treor.

Vill dem att vi ska ta självmord första dagen?
Eller vill dem bara bli av med mig?

Kommentarer

  • Maya säger:

    Du kommer klara det hjärtat! Ring sen. All kärlek.

    2008-08-20 | 12:09:53
    Bloggadress: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här: