godnatt honung sov gott

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Sommaren lyser med sin frånvaro och skolböckerna tar allt större plats i mitt liv.

Dagarna blir allt kortare och dem som brukade vara min vardag försvinner mer och mer ur mitt liv för varje dag som går.
Det känns som att mitt gamla liv sakta börjar rasa nu, samtidigt som jag sakta men säker håller på att bygga upp mitt nya.

Letar fortfarande lägenhet/ rum här i Nynäshamn. Är det någon som har något eller vet om något ställe så tar jag tacksamt emot förslag.

Snart är det Gotland som gäller, och då blir det hockey varje dag.

Och jag som just håller på att komma in här i Nynäs.

Tur att helgen bara består av tre dagar.
För ja, jag räknar fredagen som en helgdag.

John Blund ropade just.

Vi ses imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: