sommarekonomisk

Kategori: sommaren 2008

Jag borde ha lagt mig för länge sen, varför sitter jag uppe nu? Varför var jag tvungen att kolla över min ekonomi just nu?
Jag ska ju upp tidigt imorgonbitti, klockan åtta redan kommer min moster och hämtar en väska som hon forslar över till kusin när hon ändå ska hem nu. Sedan vid halv elva kommer pappa hit och lämnar flyttkartonger och hämtar tvätt, tjugo minuter efter det ska jag infinna mig hos tandläkaren och få min bettskena och efter det är bara för mig att kila hem och börja packa. Stressen tar död på mig, men om allting går som jag vill och planerat så kommer det förhoppningsvis bli bra.

Nej nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka med någonting överhuvudtaget imorgon, onsdag 6 augusti 2008.
En dag närmare flytten, bara tre dagar.
Time goes by, as we stand still.

inför flytt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: