sommaren är slut snart

Kategori: sommaren 2008

Godmorgon.
Det är ingen höjdare precis, att lägga sig vid fyra och bli väckt klockan åtta följande morgon.
Speciellt inte när man bara har sovit två timmar dygnet innan.

Fast, det kanske var lika bra ändå. Jag skulle ju ändå upp i tid,  dessutom är det min sista dag kvar här på Gotland, så jag borde nog ta vara på den.

Virginia och Jakob ligger och sover, jag hoppas de vaknar innan ett, annars var det sista gången igår som jag träffade Virginia innan jag flyttar.
De ska fiska kräftor ikväll med två andra par som sagt, ute i Fårösund dessutom.
Så det blir väl hejdå Virginia idag istället.

Ingenting blir som man tänkt sig.


Nu måste jag fixa mig, pappa kommer halv tolv och när vi är klara med allting så tvivlar jag på att jag kommer ha tid över för att duscha och allt innan Maya kommer.

Sista gången jag träffar henne också.

Att det ska göra så förbannat ont, det trodde jag faktiskt inte.

Inte såhär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: