sommaren vart tog du vägen

Kategori: sommaren 2008

Ännu en dag har snart gått till spillo.
Och jag har bara suttit framför den där förbannade teveskärmen nästintill hela dagen. Om man bortser från min lunch med Sandra och min tur-och retur till affären idag också.
Kan hända att det blir fler, det är lätt hänt att jag slinker iväg till affären när rastlösheten tar över.

Har aldrig skadat med några extra promenader om dagen.

Har i alla fall varit folk här hela dagen, nu är det bara en kvar.
Snart tänkte vi gå ner och hämta Sandra vid jobbet.
Eller, ja. Hannes hade tänkt gå ner och hämta henne. Jag tänkte stanna hemma och låta honom ta mitt brev och lägga på det nere i centrum. För jag orkar inte gå ner dit.

Ja, jag är lat.

Eller så beror det helt enkelt bara på att jag är expert på att inte göra saker själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: