sommarens sista nu

Kategori: sommaren 2008

Jag spyr på min blogg.
Vad jag än gör så blir den aldrig bra, aldrig som jag vill ha den.

Alla andras är mycket bättre, alltid mycket personligare, alltid mycket snyggare. Jag vet, jag borde inte jämföra mig med alla andra bla bla bla, men det är ju lätt att man ramlar dit.

Dessutom får jag panik över min kamera, mina bilder.
Jag vill också kunna fota bra, jag vill också kunna det där med photoshop, jag vill också ha riktigt grymma bilder.

Och nej, jag tänker inte vara nöjd förrän jag får en ny kamera, och en snyggare blogg.

Jag spyr ner hela bloggen och min kamera kastar jag i sjön.

Jag vill ha en systemkamera, jag vill ha det nu.
Jag vill inte fylla år om nio månader nästa gång, jag vill fylla år nu.



Nu ska jag träffa Maya, någon vettig person som inte heller kan ta supersnygga bilder eller har en snygg blogg.
Jag gillar den sorten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: