söndag som vanligt

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Godmorgon.
Då var det söndag igen och ännu en helg var bortsprungen, som bortblåst.
Och trots att jag mer än gärna ville ligga kvar i sängen längre än jag gjorde imorse så gick jag upp runt nio, bestämt och smått tjurigt. Men nej, det här skulle inte bli en sån dag. Det här skulle bli en bra dag, trots att det är söndag.

Massa saker stod på listan (och gör fortfarande, dock inte lika många) när jag steg upp.
Det var för ca två timmar sen, och jag har nu avverkat mestadelen.

Nu har jag nog bara det viktigaste kvar.
[X] Byta lakan
[X] Leta reda på mitt glas till mina glasögon
[X] Leta reda på min ansökan ang. inackorderingstillägg
[X] Dammsuga rummet
[  ] Sätta upp gardinstången
[X] Tvätta jeans
[  ] Plugga matte, svenska, naturkunskap och kemi
[  ] Ringa några samtal (blir lite svårt då jag inte har några pengar på mobilen för tillfället)
[  ] Ladda ner musik
[  ] Powerwalka i 45 minuter
[  ] Lägga på ansökan ang. inackorderingstillägg

Kommentarer

  • Maya säger:

    Jag saknar dig för mycket. Alltså FÖR mycket. jag står knappt ut.

    2008-08-24 | 15:59:44
    Bloggadress: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här: