sommarstorm

Kategori: sommaren 2008

Nu känns det inte längre lika tungt att min iPod förstördes, mentalt.

Det funkar su-su-superbra att tanka ner musik på min dator (vilket jag tidigare fått för mig att så inte var fallet) och allting känns redan mycket bättre, nästintill perfekt.
Dessutom fick jag i mig lite mat förut, och det var ungefär då som min resterande dag (kväll) blev aningen bättre.
Som vanligt stannade Gints här tills alldeles nyss.
Efter att vi varit och hämtat Sandra ställde han och Hannes sig och lagade middag. Det var askalas med kyckling och potatisgratäng och ett fi-fi-finfint vardagsrum.
Kollade på "40 year old virgin" och trots att jag sett filmen a thousand times så kunde jag inte hålla mig. Jag brast ut i skratt när det var som minst roligt, när det mesta bara var pinsamt och ingen annan skrattade.

Och det är bara för att jag är jag, och för att jag skrattar åt de sorgligaste sakerna.

Jag borde bannlysas.

Kommentarer

  • matilde säger:

    hallådär! tessan ska flytta till stockholm, hon ska gå nv på jensen :)

    2008-08-15 | 10:21:44
    Bloggadress: http://nakenchock.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: