14 december 2008 - energiarbete

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nu har jag internet igen, men vem vet hur länge det håller i sig. Bäst att passa på iallafall.

I nättras sov jag hos Sophie som sagt. Vaknade imorse av att mina ben frös något förfärligt. Jag väckte Sophie och påminde henne om att vi var tvugna att göra arbetet som ska vara inne imorgon (idag nu).

Eftersom alla mina papper låg hemma hos Sandra fick jag ta en söndagspromenade bort dit och tillbaka. och ända sen jag kom tillbaka till Sophie (vilket var runt tolvslaget) har vi bara jobbat med energiarbetet. Vilken tur att vi var så pigga på det, då slapp det ju ta sån tid.

För det var vi ju. Tog oss inte alls drygt sex timmar att sätta sista punkten.

Och inte förrän klockan var nio på kvällen ringde far min och påminde mig om att jag faktiskt hade powerpoint på min dator. Så roligt var det.

Så nu ligger jag här i sängen och försöker lite smått frustrerad få ihop en relativt snygg powerpoin tills imorgonbitti. Det kommer gå helt åt skogen (så ha inga höga förväntningar) och jag kommer vara helt död imorgon, och jag tänker sova det första jag gör när jag kommer hem från skolan.

Du anar inte hur mycket jag hatar skolan just nu. Eller, över huvud taget förresten.

Jag hatar skolan så mycket så jag tror jag flyttar fram i tiden.
18 år och har just gått klart Naturvetenskapliga linjen. Och jo just det, jag är lyckligast i världen också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: